قالب بلاگ اسکای

قالب بلاگ اسکای

ارائه انواع قالبهای blogsky | تم بلاگ اسکای
قالب بلاگ اسکای

قالب بلاگ اسکای

ارائه انواع قالبهای blogsky | تم بلاگ اسکای

قالب ساده بلاگ اسکای

سلام!


اینم قالب جدید برای دوستانی که دوست دارن وبلاگشون مثل سایت جلوه کنه!


از خصوصیات این قالب میتونم به


1 سئو 72%


2 سادگی


3 منوی آخرین یادداشت متحرک


4 اسلاید شو


5 لوگوی گردان


6 منوی مشخصات سیستمی کاربر


7 سرعت بالای لود


اشاره کنم!


از نظر خودم قالبه خوبیه! اما انتقاد یا پیشنهاد هم خوبه





برای دریافت کد به ادامه مطلب بروید!


 

  ادامه مطلب ...

چطور بازدید کننده واقعی وبسایت رو ببریم بالا؟

با سلام


امروز قصد دارم یه چندتا از راهکارهای به درد بخور برای جمع کردن بازدید کننده واقعی رو بهتون معرفی کنم‍


به ادامه مطلب برید!


  ادامه مطلب ...

قالب شیشه ای برای بلاگ اسکای و بلاگفا

با سلام، یه مدتی نبودم اما اومدم با یه کار جدید


این دفعه کارمو با بلاگفا توسئه دادم  یعنی


هم قالب بلاگ اسکای هم قالب بلاگفا


امیدوارم خوشتون بیاد!



برای ادامه به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

بک لینک رایگان

بک لینک چقدر روی سئو تاثیر داره؟؟


چجور بک لینک رایگان بگیرم؟؟


چرا بک لینکا انقدر گرونن؟؟


بک لینک مجانی از کجا بیارم؟؟


چطور رایگان سایتمو تو دایرکتوری های لینک ثبت کنم


کاره سختیه اما نشد نداره


برو ادامه مطلب تا بفهمی براحتی میشه!


 

ادامه مطلب ...