قالب بلاگ اسکای

قالب بلاگ اسکای

ارائه انواع قالبهای blogsky | تم بلاگ اسکای
قالب بلاگ اسکای

قالب بلاگ اسکای

ارائه انواع قالبهای blogsky | تم بلاگ اسکای

بهترین سرویس وبلاگدهی کدام است؟؟؟

اکثر وبلاگ نویسان همیشه با یک مشکل اساسی دست و پنجه نرم می کنند. این مشکل به انتخاب درست یک سرویس وبلاگ نویسی خوب برمی گردد، امروزه با رشد روزافزون و قارچ مانند سرویس های وبلاگ نویسی این مشکل اساسی تر و حل آن سخت تر شده است. حتی وبلاگ نویسان کارکشته و قدیمی هم هر لحظه خطر نابود شدن وبلاگ خود را احساس می کنند و می خواهند بهترین سرویس را برای خود انتخاب کنند. من به این دلیل بر آن شدن که بهترین سرویس وبلاگ نویسی را برگزینم، تا شما با خیالی آسوده به وبلاگ نویسی بپردازید. پس با من همراه باشید.


 

 


قبل از اینکه بررسی من را بخوانید باید چند نکته را ذکر کنم. اول اینکه تمام سرویس های وبلاگ نویسی قابلیت ارسال مطلب، ارسال لینک، انتخاب قالب و هزاران امکانات پیش پا افتاده دارند که ما در این مطلب به آن ها نپرداختیم. دوم اینکه اگر نطری در مورد این مطلب دارید یا فکر می کنید که در این مطلب مشکلی وجود دارد، حتما در قسمت نظرات بیان کنید. سوم اینکه این اولین مقاله پر و پیمان من است، امیدوارم خوشتون بیاد و استفاده لازم رو ازش ببرید.


1.بلاگفا
اگر بخواهم برای بلاگفا مانندی بیاورم، بهترین مثالش شرکت اپل می باشد. بلاگفا همانند اپل قوانین سخت گیرانه ای دارد که اگر کاربران رعایت نکنند، وبلاگشان حذف یا فیلتر می شود. علت این سخت گیری را هم آقای شیرازی در وبلاگ اخبار سایت بلاگفا توضیح داده اند. این سرویس از اول راه اندازی تا الآن بروزرسانی چندانی نداشته و هر از چند گاهی تم صفحه اول خود را عوض می کند. از مزایای این سرویس می توان به سرعت، سادگی کنترل پنل وبلاگ، تعامل با وبلاگ نویسان دیگر، دامنه محبوب نزد گوگل و حجم بالای کدها و قالب های ساخته شده برای آن اشاره کرد. بلاگفا هم اکنون بعد از پشت سر گذاشتن یاهو، رتبه دوم را در رده بندی الکسا بدست آورده است و پر طرفدارترین سرویس وبلاگ نویسی در ایران است. به نظر شما آیا بلاگفا می تواند بهترین سرویس وبلاگ نویسی ایران باشد؟
2.میهن بلاگ

 

میهن بلاگ نتیجه تلاش و همکاری محمد جواد شکوری و تیمش می باشد. از دیگر محصولات این تیم شبکه اجتماعی کلوب و سرویس بارگزاری ویدیو آپارات می باشد که تعامل بسیار خوبی با میهن بلاگ دارند. شما می توانید ویدیو هایتان را در آپارات آپلود کرده و در میهن بلاگ به اشتراک بگذارید. میهن بلاگ از زمان بازگشایی خود مدام در حال بروزرسانی و پیشرفت بوده است. امکاناتی از قبیل قالب های زیبا، پشتیبانی عالی، سرعت بالا (با استفاده از سرورهای اختصاصی میهن بلاگ)، نظر سنجی، برنامه های وبلاگ نویسی، تعامل عالی با کاربرانش و باشگاه نویسندگان. باشگاه نویسندگان یکی از نوآوری های جدید میهن بلاگ است. در این سرویس که شرط عضو شدن در آن بروزرسانی مداوم وبلاگ، بازدید بالا، دست نویس بودن نوشته ها و … است، امکانات جدید و کاربردی در اختیار وبلاگ نویس قرار خواهد گرفت مانند: آمارگیر پیشرفته، فضای آپلود، سیستم پسندیدن پست ها و … .


3.پرشین بلاگ

پرشین بلاگ اولین سرویس وبلاگ نویسی ایرانی است که توانست برای اولین بار طعم شیرین وبلاگ نویسی را به فارسی زبانان بچشاند. این سرویس امکانات قابل توجه و جالبی را برای کاربران خود در نظر گرفته است و توانسته همچنان مقام خود را به عنوان اولین سرویس وبلاگ نویسی نگه دارد. هرچند دامنه دات کام این سرویس در 27 تیر سال 86 به سرقت رفت. اما دوباره با قدرتی دوباره به میدان بازگشت و توانست جایگاه خود را پس بگیرد. از مزایای این سرویس می توان به ارسال پست از طریق ورد و لایو رایتر، ویرایش آنلاین قالب، فضای آپلود و … اشاره کرد.



4.بلاگ اسکای

دومین سرویس وبلاگ نویسی می باشد که واقعا امکانات قابل توجهی دارد. بلاگ اسکای از پیکو فایل برای ارائه فضای آپلود خود استفاده می کند. ظاهرا که کاربرانش از آن راضی هستند. از مزایای بلاگ اسکای می توان به فضای آپلود قوی و مطمئن، سیستم پسندیدن پست ها، عضوگیری، تنظیمات مخصوص بهینه سازی در موتورهای جستجو و تنظیمات جالب و زیادی برای هرچه لذت بخش تر شدن وبلاگ نویسی می شود. این سرویس پایداری خوبی دارد و می تواند بسیاری از نیازهای وبلاگ نویس را برطرف کند.


5.رز بلاگ

اگر امکانات بسیار زیاد و یک سایت حرفه ای می خواهید باید به این سرویس مهاجرت کنید. رز بلاگ در حالی که به طور پیشفرض امکانات زیادی مثل ساخت انجمن اختصاصی، چت روم، آپلود سنتر اختصاصی، ارسال و خرید قالب های فروشی، اختصاص چهار دامنه به وبلاگ، سیستم ارسال خودکار لینک، عضوگیری و … دارد، امکانات بسیار زیاد دیگری هم به صورت فروشی دارد که با پرداخت هزینه ای سالیانه می توانید آنها را بخرید. شاید فکر کنید با داشتن این امکانات رزبلاگ بهترین سرویس وبلاگ نویسی است اما باید به شما بگویم گرچه رزبلاگ امکانات تازه و جالبی دارد اما این امکانات پنل کاربری را بسیار شلوغ کرده و سرعت لود وبلاگ را به طور محسوسی پایین می آورد.


6.ثامن بلاگ

ثامن بلاگ سرویس مظلومی است که با این که امکانات و سرعت خوبی دارد اما کمی در حقش ظلم شده است. این سرویس دارای آمارگیر، 900 مگابایت فضای آپلود، قالب های زیبا، انتقال مطالب از دیگر سرویس های وبلاگ نویسی و … می باشد. اگر بخواهیم رتبه ا از لحاظ امکانات برای ثامن بلاگ در نظر بگیریم، جایگاهش چیزی بین رزبلاگ و بلاگفا قرار می گیرد. ثامن بلاگ پنل کاربری دوستانه ای دارد و امکان ارسال مطالب از طریق موبایل و ایمیل را دارا می باشد. اگر می خواهید با امکانات نسبتا بالایی وبلاگ نویسی کنید پیشنهاد من به شما ثامن بلاگ است.


7.وردپرس
دیگر نگران امکانات کم، سرعت پایین و حذف وبلاگتون نباشید. با استفاده از وردپرس آقا و نوکر خودتان هستید. تنها چیزی که شما نیاز دارید خرید هاست و دامنه اختصاصی میباشد و تمام، به دنیای دیگری سفر می کنید. در وردپرس امکانات بی اندازه و تمام نشدنی وجود دارد که شما هرکدام را خواستید می توانید استفاده کنید و هر کدام را نخواستید نه. بستر وردپرس دارای افزونه ها و پوسته های بی شماری است که می توانید با استفاده از آنها وبلاگ خود را خودتان راه اندازی، طراحی و مدیریت کنید. اگر پول و کمی مهارت دارید پیشنهاد من به شما وردپرس است، فقط باید یادتان باشد در وردپرس “هرچقدر پول بدهید، همان قدر آش می خورید”.
انتخاب بهترین سرویس وبلاگ نویسی

خب رسیدیم به آخر کار، انتخاب بهترین سرویس وبلاگ نویسی از بین این سرویس ها و سرویس های بسیار دیگری که وجود دارند کار بسیار سختی است. ترجیح من میهن بلاگ است که با محیط ساده و دوست داشتنی اش دل مرا برده اما برای اینکه انتخاب درستی داشته باشید به شما می گویم، شما باید برحسب نیازتون یکی از این سرویس ها را انتخاب کنید. اگر یک نویسنده عاشق هستید امکانات برایتان مهم نیست و دوست دارید افکارتان را در اینترنت خالی کنید، پیشنهاد من به شما بلاگفا یا پرشین بلاگ است.

اگر دلتان می خواهد کمی طعم وبلاگ نویسی حرفه ای را بچشید باید حتما میهن بلاگ یا بلاگ اسکای را تجربه کنید چون امکانات میهن بلاگ و بلاگ اسکای برای وبلاگ نویسی طراحی شده است. کسانی که از وبلاگ انتظار سایت دارند می توانند رزبلاگ و ثامن بلاگ را امتحان کنند، این سرویس ها امکاناتی دارند که بر پایه سایت طراحی شده اند و به همان اندازه هم سختی کار و سرعت پایین تر نسبت به دیگر سرویس ها را با خود به دنبال دارند.

اما اگر پول و مهارتک (کمی مهارت) دارید به شما مژده می دهم که می توانید به جمع وبلاگ نویسان حرفه ای بپیوندید، هرچه از وردپرس برایتان بگویم کم گفته ام. پس تا امتحان نکنید نخواهید فهمید من چه می گویم. در جدول زیر این سرویس ها را از دید آمار و اطلاعات بررسی می کنیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
نقی جمعه 11 مهر 1393 ساعت 19:22

به نظر من جم بلاگ از ثامن بلاگ بهتره.

اینم سایتشه

www.gemblog.net

بهزاد چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 09:43

ممنون که این مطلب رو نوشتین ولی یه سری ایرادا داشت به نظرم
بلاگ اسکای امکانات منحصر به فردی داره که هیچ سرویس دیگه نداره مثل طراحی صفحه نخست و تبدیل اون به صفحه اول وبلاگ مثل سایت دیگه پستها نمیان صفحه اول..بعد به جای اینکه پست رمزدار بدی کسی نبینه میشه کل وبلاگ رو رمز گذاشت که تا رمزو ندی نشه رفت توش که مجبور نباشی هی پست رمزدار بدی واسه خودت شخصی سازیش میکنی و یا باز شدن نظرات زیر پست و خیلی چیزای دیگه اما قابلیت عضوگیری نداره که شما نوشتید داره...بعد هم میهن بلاگ که میگید خوبه چند ایراد بزرگ داره که چندتاشو میگم
1.صفحه نخست سنگینی داره
2.وقتی میری به پنل کاربری میبینی بنر تبلیغاتی گذاشتن که یه توهینه به نظرم به بلاگرها دیگه تبلیغ رو نباید بذارن تو پنل کاربری..بیشتر سرویسا این کارو میکنن بجز بلاگفا و بلاگ اسکای
3.امکانات خوبشون مثل آمارگیر پیشرفته و فضای آپلودو اینا همونطور که گفتید به همه اختصاص نداره و باید یه سری شرایط رو داشته باشی که این تفاوت قایل شدن و یه عده رو به بقیه کاربرا ترجیح دادن بازم به نظرم یه توهینه...بلاگ اسکای برای همه فضای آپلود و آمارگیرو بقیه چیزای دیگه گذاشته...به نظرم بلاگ اسکای هم سبکه هم پرسرعت هم امنیت قدرتمند و باکیفیت و امکانات بالا و منحصر بفردی داره پس بلاگ اسکای بنظرم از بقیه بهتره
با تشکر

نظرتون محترمه اما من سعی کردم تعصبی برخورد نکنم وگرنه خودم بلاگ اسکای رو انتخواب نمیکردم

استاد منشاوی سه‌شنبه 1 مهر 1393 ساعت 17:17

سلام
ممنون از نظرتون
قالب فعلی من کاستی زیاد داره ولی راضیم چون هم بین وبلاگای قرآنی مثل اکبرالقراء و استاد عبدالباسط و شهیدالقراء (البته در بلاگفا) همین قالب کعبه در سایت پیچک از همه رسمی تره و حالت مذهبی تر و متین تری داره
ان شاء الله اگه قرآنی خوب داشتین استفاده کنیم
گوگل پلاستون هم از 0 ، 1 شد که خیلی فاجعه است وبلاگ من 18 تا هست
کلا سایت قشنگ و با صفایی دارید رنگ بندیش خوبه
یا علی

عزیز این ادرس اصلیه سایت نیس واسه همینم پلاسش 0 بود! آدرس اصلی بالاتره

ممنون که سر زدی

آدرس اصلی ghalebsky.ir هست که اونم تازه تاسیس هست و پلاسش کمه!

به music-blog.ir که سر بزنی پلاسش در عرض 4ماه به 550 رسیده و این از سئوی وبلاگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد